Sananteltta Himoksella

Sanan teltta ry järjestää yhteiskristillisiä aktioita ja muita evankelioivia tempauksia lasten, nuorten ja aikuisten parissa. Keskustelupalvelun avulla pyrimme auttamaan ihmisiä löytämään elämälleen suunnan ja tarkoituksen sekä saavuttamaan paremman elämänhallinnan kristillisten perusarvojen kautta.

Järjestämme mm. Himoksen festivaaleilla Himos-Aktioita, joissa tarjoamme festarilaisille ilmaista kahvia, lettuja sekä keskustelupalvelua ja sielunhoitoa. Pyrimme kohtaamaan jokaisen lettuteltalle saapuvan henkilökohtaisesti, ystävällisellä ja arvostavalla asenteella.

Tempauksiimme osallistuu vapaaehtoisia kristittyjä ympäri Suomen, kaikista kirkkokunnista.

Yhdistysmuotoisena pystymme toteuttamaan kristillisten seurakuntien yhteistä toimintaa yli tunnustuskuntarajojen. Pyrimme toimimaan kaikessa Raamatun opetusten mukaisesti, seurakuntien johtajien ohjauksessa. Toimintamme on täysin seurakuntien, sponsoreiden sekä vapaaehtoisten kannatusjäsentemme lahjoitusten varassa.

Rukoilethan työmme puolesta!

Jos haluat tukea työtämme, liity kannatusjäseneksi tai ryhdy sponsoriksemme.

Jos innostuit ja haluat olla aktiivisesti mukana aktioiden toteutuksessa, ota rohkeasti yhteyttä ja liity jäseneksemme!